أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۵۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
در روزهایی که اصولگرایان و اصلاح‌طلبان برای انتخاب سرلیست تردید دارند و با وجود نام‌های متنوع، نتوانستند به اجماع برسند؛ احمدی‌نژاد می‌خواهد با نامزدی در رقابت سیاسی پیش‌رو بازی هر دو جریان را با چالش جدی مواجه کند.
به گزارش پایگاه 598، آرمان نوشت: «احمدی نژاد شخصیتی غیرقابل پیش‌بینی است»، این تحلیل را خیلی از صاحب‌نظران عرصه سیاسی درباره او بیان می‌کنند.

روزگاری که در ریاست‌جمهوری بود، همه تلاش خود را به‌کار گرفت تا مجمع تشخیص مصلحت نظام حذف یا تضعیف شود، اما بعد از ترک پاستور، برخلاف تصور همگان عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را پذیرفت و حضوری فعال از خود در جلسات نشان داد. در روزهایی که اصولگرایان و اصلاح‌طلبان برای انتخاب سرلیست تردید دارند و با وجود نام‌های متنوع، نتوانستند به اجماع برسند؛ احمدی‌نژاد می‌خواهد با نامزدی در رقابت سیاسی پیش‌رو بازی هر دو جریان را با چالش جدی مواجه کند. تصور او این است که با نامزدی و سرلیست قرارگرفتن از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس، شاید نتواند اکثریت کرسی‌های مجلس را به دست گیرد، اما این امکان را پیدا می‌کند که مانع ورود چهره‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب به مجلس شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها