يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۵۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
مرد شماره یک دروازه پرسپولیس با پیشنهادی از یک تیم ژاپنی مواجه شده که او را برای پیوستن به این تیم وسوسه کرده است.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهاد‌های متفاوتی برای فصل آینده مواجه شده است، اما جدی‌ترین پیشنهادی که به علیرضا بیرانوند شده و مورد توجه وی قرار گرفته از سوی یک تیم ژاپنی است.

 این تیم ژاپنی پیشنهاد دو میلیون دلاری به دروازه بان پرسپولیس ارائه کرده و همین امر بیرانوند را وسوسه کرده است تا به پیشنهاد آن‌ها پاسخ مثبت بدهد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تاکید کرده بود که بیرانوند هنوز پیشنهاد رسمی از باشگاهی دریافت نکرده است. اما نزدیکان این دروازه بان از رسیدن چند پیشنهاد به وکیل وی خبر داده‌اند که بهترین آن‌ها مربوط به تیمی از ژاپن است.

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها