يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۵۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
به دلیل بدهی مالیاتی اعضای سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ممنوع‌الخروج شدند.
به گزارش پایگاه 598، به دلیل بدهی مالیاتی کلیه اعضای هیات مدیره سابق باشگاه پرسپولیس ممنوع  الخروج شدند و تا روشن شدن تکلیف این بدهی مالیاتی آنها حق خروج از کشور را ندارند. 
 
حمیدرضا گرشاسبی،‌ محمدرضا حاجی‌بیگی و ابوالفضل روغنی سه عضو هیات مدیرهپرسپولیس هستند که به دلیل بدهی مالیاتی این باشگاه ممنوع‌الخروج شدند و اجازه خروج از کشور را ندارند. 

طبق اعلام مسئولان باشگاه رقمی در حدود 68 میلیارد تومان بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس است و به مسئولان سابق این باشگاه اعلام شده که باید تکلیف این بدهی روشن شود و این در حالی است که اعضای هیات مدیره سابق پرسپولیس آذرماه سال 97 از سمت خود به دلیل بازنشستگی کنار گذاشته شدند. 

منبع: خبرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها