يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۵۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
در بازار امروز سه‌شنبه بیست و یکم خرداد قیمت سکه و قیمت طلا نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله شد.
به گزارش پایگاه 598، براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
 
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات یکشنبه یک‌میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۰۰ و ۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۳۲۹ دلار قیمت خورد.
 
قیمت طلا و قیمت سکه در بازار امروز سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۹۸
نوع قیمت روز معاملاتی گذشته (ریال) قیمت امروز (ریال)
مثقال طلا
۱۷,۸۰۰,۰۰۰
۱۸,۰۰۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۱۰۹,۱۳۰
۴,۱۵۵,۳۰۰
سکه جدید
۴۴,۶۰۰,۰۰۰
۴۵,۲۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۴۳,۵۰۰,۰۰۰
۴۴,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۴,۲۰۰,۰۰۰
۲۴,۳۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۱۶,۲۰۰,۰۰۰
۱۶,۴۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۹,۸۰۰,۰۰۰
۹,۹۰۰,۰۰۰
انس طلا ۱۳۲۸ دلار
۱۳۲۸ دلار

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها