يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۵۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
نامزد انتخابات آمریکا:
نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از سیاست‌های ترامپ تأکید کرد: در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، مجدداً‌ به برجام بازمی‌گردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،‌ «پیت بوته جج» شهردار «ساوث بند» ایالت «ایندیانا» و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌ جمهوری 2020 آمریکا، روز گذشته (سه‌شنبه) طی یک سخنرانی با محور سیاست خارجی و امنیت ملی در دانشگاه ایندیانا در «بلومینگتون»، ضمن انتقاد از خروج «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از «برجام» تصریح کرد: «نزدیک هنر واقعی معامله بودیم».

پایگاه اینترنتی «جی ان اس» گزارش کرد، این اظهارنظر بوته‌جج به یکی از کتاب‌های ترامپ تحت عنوان «هنر معامله» اشاره داشت.

این نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که 37 سال سن دارد، ضمن دادن وعده بازگشت به توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: «جلوگیری از گسترش سلاح‌های هسته‌ای همچنان باید اصل مهم حاکمیت جهانی ما باشد و به همین دلیل من به شرکای بین‌المللی خود (در برجام) می‌پیوندم و مجدداً آمریکا را به توافق هسته‌ای ایران متعهد می‌کنم».

وی با اشاره به کارآمدی برجام تصریح کرد: «هر نقصی هم که (برجام) داشت، احتمالاً همانطور که پیش می‌رفت، در آستانه «هنر واقعی معامله» بود».

وی ادامه داد:«این توافق لطفی به ایران نبود بلکه به این دلیل به سرانجام رسید که در راستای منافع امنیت ملی ما بود».

علاوه بر بوته‌ جج، دیگر نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا از جمله «برنی سندرز»، «الیزابت وارن»، «کامالا هریس»، «امی کلوباچر»، «تولسی گابارد» و «وین میسام» نیز تأکید کرده‌اند در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، مجدداً به برجام می‌پیوندند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها