أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۷۶۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
به دنبال طوفان "وایو" که انتظار می‌رود دومین طوفان بزرگ سال جاری میلادی (۲۰۱۹) باشد، مقامات هند نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر را از خط ساحلی غربی این کشور تخلیه کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، اداره هواشناسی هند اعلام کرده طوفان "وایو" که نام آن برگرفته شده از کلمه هندی "باد" است، می‌تواند امروز (پنج‌شنبه) بعدازظهر ایالت غربی "گُجَرات" هند را پیش از بازگشت به دریا درنوردد.

طوفان وایو

 شهر "ورول" ایالت "گُجَرات"، قطب ماهیگیری صنعتی هند که پیش‌بینی شده طوفان "وایو" آن را درنوردد، اوایل صبح امروز شاهد وزش شدید باد و بارش سنگین باران بوده است. شرایط آب و هوایی در این شهر به حدی وخیم بوده که قایق‌ها در هم کوبیده شده و پلیس ساکنان محلی را مجبور به تخلیه خانه‌هایشان کرده است.

بنا بر گزارش آسوشیتد پرس، پیش‌بینی می‌شود وزش بادهای شدید با سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و شرایط نامساعد دریایی در سواحل غربی هند تا ۱۲ ساعت و تا زمانی که طوفان به سمت غرب و پاکستان حرکت کند، ادامه داشته باشد.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها