يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۶۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
وزیر امور خارجه ضمن انتقاد از برخی کشور‌های منطقه، گفت: ایران هرگز با کسی که دست به جنگ اقتصادی علیه مردم ایران می‌زند، مذاکره نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمدجواد ظریف شامگاه سه شنبه (۲۱ خرداد) در گفت‌وگوی ویژه با شبکه «التلویزیون العربی» گفت که امارات متحده عربی میلیارد‌ها دلار برای خرید سلاح هزینه می‌کند و تلاش دارد به «اسرائیل» دوم تبدیل شود. ظریف گفت که دو، سه کشور عربی در منطقه وجود دارند که معتقدند که امنیت خود را با برقراری روابط با امریکا می‌توانند حفظ کنند، ولی اشتباه می‌کنند.

Image result for ‫ظریف‬‎

وزیر امور خارجه ایران گفت که «هرگز به امریکا اجازه نخواهیم داد به صورت یکجانبه جنگ را بر ملت ما تحمیل کند و حتماً همه متضرر خواهند شد، چرا که جنگ، جنگ است». ظریف به تحریم‌های ضد ایرانی امریکا اشاره کرد و گفت که «جنگ اقتصادی رئیس‌جمهور امریکا علیه ایران تروریسم است و ما هرگز با تروریست‌ها گفت‌وگو نخواهیم کرد.»
جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها