أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۶۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
فعال سیاسی اصلاح‌طلب هدف از پرستو خواندن میترا استاد را لکه‌دار کردن دستگاه‌های اطلاعاتی دانست و خاطرنشان کرد که متهم کردن یک زن، عملی به‌غایت غیراخلاقی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به سناریوی پرستوسازی در ماجرای قتل میترا استاد، توسط محمّدعلی نجفی نوشت: «متأسفانه این رفتار غیراخلاقی و ناجوانمردانه‌ای است که حتی توهین به شعور و فهم آقای نجفی هم هست. این برداشت، محصول نگاه سیاسی است».

عبدی در ادامه یادداشت خود در روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد آورده است: «این برداشت در درجه اول هدفش لکه‌دار کردن دستگاه‌های اطلاعاتی است ولی پیش از آن یک زن را متهم کرده که عملی به غایت غیراخلاقی است».

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با اشاره به سخنان نجفی مبنی بر ارتباط نیروهای امنیتی با میترا استاد، می‌نویسد: «حتی اگر این ادعاها نیز درست باشد، آن را نمی‌توان به منزله پرستو بودن خانم استاد دانست که اتهامی سنگین و غیرموجه است. چنین چیزی می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد. حتی اگر هم باشد تاثیری در مسئولیت آقای نجفی ندارد». 

گفتنی است پس از قتل میترا استاد، توسط محمّدعلی نجفی، موجی در بین برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب و فعالان رسانه‌ای این طیف سیاسی مبنی بر «پرستو» بودن میترا استاد راه افتاد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها