أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۶۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایشی محسوس نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته در آستانه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین: قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایشی محسوس نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته در آستانه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاد.

سکه طرح جدید در بازار امروز به قیمت ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان خرید و فروش می شود . در عین حال هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز امروز با ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت به ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است که نسبت به روز کاری گذشته افزایشی سی هزار تومانی را نشان می دهد . هر ربع سکه نیز در محدوده یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان خرید و فروش می شود . بر این اساس نرخ طلا در بازارهای جهانی افزایشی قابل توجه را نشان می دهد . نرخ طلا در بازارهای جهانی به ۱۳۴۱ دلار در هر اونس رسیده است. هر گرم طلا در بازار تهران به قیمت ۴۲۵ هزار تومان فروخته می شود که نسبت به روز گذشته افزایشی ۱۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها