أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۶۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
منابع عراقی از تمدید معافیت این کشور از تحریم واردات گاز از ایران برای سه ماه دیگر خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اسپوتنیک، منابع عراقی از تمدید معافیت این کشور از تحریم واردات گاز از ایران برای سه ماه دیگر خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که آمریکا معافیت از تحریم واردات گازاز ایران را برای یک دوره 90 روزه دیگر تمدید کرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منبعی که نامی از آن نبرده گفته است که تمدید این معافیت در پی تماس تلفنی عادل عبدل هادی، نخست وزیر با مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا صورت گرفته است.

عراق دومین صادرکننده نفت در سازمان اوپک است اما چند دهه تحریم خارجی در زمان حکومت سابق، جنگ و ناآرامی‌های امنیتی و بی‌ثباتی سیاسی در این کشور مانع از سرمایه‌گذاری لازم در زمینه تامین انرژی شده است. بخش عمده نیروگاه‌های عراقی فرسوده است و ظرفیت تولید برق آن کشور پاسخگوی نیاز داخلی نیست. در حال حاضر نزدیک به یکسوم برق مصرفی عراق از ایران وارد می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها