أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۷۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
اسفند ماه سال جاری پس از افشای ابعاد پرونده فساد مالی شرکت پتروشیمی نام مرجان آل آقا به عنوان یکی از متهمان اصلی این پرونده مطرح شد. همزمان مشخص شد که شیخ الاسلامی همسر مهدی خلجی فعال سیاسی مشهور خارج از کشور است.
به گزارش پایگاه 598، مهدی خلجی فعال سیاسی خارج از کشور از چهره های اپوزیسیون که در ماه های اخیر خاطر پرونده مرجان شیخ الاسلامی آل آقا انتقادات فراوانی به او وارد شد، امروز در توئیتی اعلام کرد که از مرجان شیخ الاسلامی طلاق گرفته است.

طلاق مهدی خلجی و مرجان شیخ‌الاسلامی

به گزارش فرارو، خلجی در چند توئیت درباره ماجرای ارتباطش با مرجان شیخ الاسلامی توضیح داده و گفته است " ما مدتی بسیار کوتاه در عقد ازدواج هم بودیم، هرگز زیر یک سقف زندگی نکردیم (ایشان تورنتو زندگی می‌کنند و من واشنگتن)، و حکم قطعی طلاق ما مدتی پیش صادر شده است. من از جزئیات فعالیت‌های اقتصادی ایشان نه هرگز اطلاعی داشته‌ام و نه سواد بازرگانی برای سر درآوردن از مسائل اقتصادی دارم."

طلاق مهدی خلجی و مرجان شیخ‌الاسلامی

اسفند ماه سال جاری پس از افشای ابعاد پرونده فساد مالی شرکت پتروشیمی نام مرجان آل آقا به عنوان یکی از متهمان اصلی این پرونده مطرح شد. همزمان مشخص شد که شیخ الاسلامی همسر مهدی خلجی فعال سیاسی مشهور خارج از کشور است. فردی که حضور همیشگی در شبکه های فارسی زبان خارج از کشور دارد. پس از افشای ماجرا جنجال "خلجی گیت" به راه افتاد که تا مدت ها افکار عمومی را به خود درگیر کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها