أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۷۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
مدیرعامل بانک ملت در راس تیمی از مدیران ارشد این بانک، از شرکت مخابرات ایران، مشتری شعبه میرداماد بازدید و با مدیر عامل این شرکت دیدار و گفت گو کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این دیدار با اشاره به تعامل نزدیک بانک ملت و مخابرات، از این شرکت به عنوان یکی از مشتریان ارزنده و شرکای تجاری این بانک نام برد و  بر لزوم افزایش تعاملات فی ما بین تاکید کرد.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به عملکرد خوب مخابرات در خدمات دهی به مردم در زمینه ارتباطات، اظهار امیدواری کرد که بانک ملت بتواند با حمایت از فعالیت های این شرکت بزرگ، در ارتقای سطح ارتباطات و بهبود زیرساخت های مخابراتی کشور نقش موثری ایفا کند.

سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز با  ابراز رضایت از عملکرد بانک ملت  در خدمات دهی به این شرکت، از بانک ملت به عنوان یک بانک بزرگ و تاثیرگذار در کشور یاد کرد و خواستار افزایش همکاری طرفین در بخش های مختلف شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار  مدیران عامل بانک ملت و شرکت مخابرات ایران بر اجرای هرچه بهتر تفاهم نامه های فیمابین و چگونگی تحکیم روابط تاکید کردند و مقرر شد با تشکیل کمیته های مشترک نسبت به اجرایی کردن درخواست های طرفین اقدام کنند.

این گزارش حاکی است، سعید نصری و سیدابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، مجید ابراهیمی مدیر امور ناحیه یک، علی محمدی مدیر شعب منطقه پنج تهران و حسن تقی رییس شعبه میرداماد، مدیر عامل را در این نشست همراهی می کردند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها