أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۷۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
شهرداری منطقه ۴ تهران اعلام کرد: مأمور شهربان ناحیه ۸ این منطقه حین انجام مأموریت به منظور بازدید و جلوگیری از تخلفات ساختمانی از سوی مالک ساختمان ۲۵ بار با چاقو مورد حمله قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، شهرداری منطقه ۴ تهران اعلام کرد: مأمور شهربان ناحیه ۸ این منطقه حین انجام مأموریت به منظور بازدید و جلوگیری از تخلفات ساختمانی از سوی مالک ساختمان ۲۵ بار با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی این شهرداری، "مهدی لونی" پنجشنبه گذشته هنگام گشت زنی در معابر منطقه با تخلف ساختمانی در یکی از معابر ناحیه که مالک آن پیشتر نیز اقدام به انجام تخلف کرده و از شهرداری تذکر دریافت کرده بود، مواجه شد که پس از تذکر دوباره به مالک ساختمان، با حمله وی و همراهانش مواجه و به شدت مصدوم شد.

براساس این گزارش، مأمور شهرداری منطقه ۴ که به دنبال انجام وظیفه اداری در برخورد با تخلف ساختمانی بود پس از جراحت شدید توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.
فرد ضارب نیز پس از حضور عوامل انتظامی بازداشت و با دستور مقام قضائی به زندان انتقال یافت، اما سایر افراد حاضر در درگیری، متواری شده‌اند.
با پیگیری شهرداری تهران اکنون شکایت قضائی از عوامل این حادثه تنظیم شده و در دستگاه قضا در حال پیگیری است.

منطقه ۴ شهرداری تهران در شمال شرق پایتخت واقع شده است.

حمله متخلفان ساختمانی به مأمور شهرداری با ۲۵ ضربه چاقو +عکس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها