أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۷۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
در سال 1782، یک اتفاق بسیار عجیب برای یک تماشاچی اپرا رخ داد. این تماشاچی اپرا به علت خنده زیاد جان باخت. این موضوعی باورنکردنی اما واقعی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزپلاس؛ شاید برای افرادی که با اپرا آشنایی ندارند، اپرا شامل یک می شود که صرفا یک متن را با سبکی یکنواخت و خسته کننده می خواند. اما اپرا بسیار متنوع و جذاب است و گاهی به جای اجرای سولو ترکیبیست از چندین اجرای متنوع با سبک های مختلف از تنور تا باس. افزون بر این گاهی ارا با نمایش ترکیب می شود و شاهد اجرا یک تئاتر اپرای باشکوه می شویم.

در سال 1782 یک بانوی بریتانیایی علاقه مند به اپرا تصمیم گرفت برای دیدن اجرای تئاتر اپرایی که در سالن شهر لندن اجرا می شد برود. این تئاتر اپرا شامل بخش هایی نیمه کمدی نیز بود. خانم فیتزبربرت که اهل شمال امپوتتشایر بود هرگز فکرش را هم نمی کرد قرار است با دیدن یک تئاتر جان دهد.

همه چیز از لحظه ای شروع شد که چارلز بنیستر با لباسی زنانه برای ایفای نقش پلی پیچهام روی صحنه ظاهر شد و طبیعتا بسیاری از حضار هم خندیدند. اما خنده خانم فیتزبربرت بند نمی آمد و تا ساعت ها به خندیدن ادامه داد تا جایی که مجبور شد زودتر از پایان نمایش سالن را ترک کند. او به خانه برگشت اما خنده او تبدیل به یک هیستری غیرقابل کنترل شده بود و همچنان ادامه یافت.این ماجرا تا چند روز ادامه یافت تا این که سرانجام در 19 آوریل به مرگ وی منجر شد. پزشکانی که او را معاینه کرده بودند در گواهی فوت وی نوشتند: "عدم توانایی حذف این صحنه از حافظه او، به هیستریک هایی سریالی منتهی شد، که بدون وقفه ادامه یافت تا اینکه در روز جمعه منجر به مرگش شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها