أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۷۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
به گفته ولادیمیر پوتین، نتایج به دست آمده در مبارزه با تروریسم در سوریه موفقیت مشترک روسیه، ترکیه و ایران است.
به گزارش پایگاه 598، تسنیم به نقل از وستنیک قفقاز، در بیانیه‎ای که توسط رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در دیدار با حسن روحانی، همتای ایرانی‌اش، ایراد شده، آمده است که نتایج به دست آمده در مبارزه با تروریسم در سوریه موفقیت مشترک روسیه، ترکیه و ایران است.

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان ساخت که طرفین توانستند در چارچوب حل و فصل مساله سوریه کارهای زیادی انجام دهند.

وی اظهار داشت: "این امر به خاطر موضع گیری فعال ایران در منطقه صورت پذیرفت. قطعا این موفقیت مشترک ما - ایران، ترکیه و روسیه- است."

علاوه بر این، ولادیمیر پوتین اشاره کرد که روابط بین روسیه و ایران چند وجهی و چند جانبه است. این موضوع به اقتصاد، مربوط به مسائل و ثبات منطقه‌ا‌، تلاش های مشترک ما برای مبارزه با تروریسم، از جمله در سوریه مربوط می شود.

علاوه بر این، رئیس جمهور روسیه به این واقعیت اشاره کرد که امروز روابط اقتصادی فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از جهات در حال توسعه است.

پوتین گفت: "روابط انسان دوستانه از دوران بسیار قدیم نسبتا زیاد بوده و علاقه متقابل به دنیای روسیه از یک سو و فرهنگ فارسی از سوی دیگر همواره بخش مهمی از گفتگوهای ما بوده است."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها