أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۷۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
پسر ۱۱ ساله‌ای در چین برای اینکه جان پدرش را نجات دهد، روزی پنج وعده غذا می‌خورد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزپلاس، پدر «لو زیکوان» ۷ سالی می‌شود که با یک بیماری نادر دست و پنجه نرم می‌کند و همه راه‌های درمانی را رفته است. اما از یک سال قبل پزشکان تخصیص دادند برای نجات زندگی‌اش نیاز به پیوند مغز استخوان دارد. با بررسی‌هایی که بین اعضای خانواده انجام شد، مشخص شد که تنها پسر ۱۰ ساله‌اش می‌تواند به او مغز استخوان دهد، اما نکته‌ای که وجود دارد به وزن او برمی‌گردد، برای انجام چنین عملی فرد دست کم باید ۴۵ کیلو وزن داشته باشد، اما لو تنها ۳۰ کیلو وزن دارد.

پسری که برای نجات جان پدرش غذا می‌خورد +عکس

در این میان لو برای نجات زندگی پدرش و رسیدن به وزن مورد نظر روزی پنج وعده غذا می‌خورد.

روزهای ابتدایی که او این تصمیم را گرفته بود، در مدرسه مورد تمسخر قرار می‌گرفت و دیگران به خاطر چاقی که روز به روز بیشتر هم می‌شد، اذیتش می‌کردند. اما وقتی مدرسه ماجرای پدر و تصمیم لو را فهمیدند، به او کمک کردند تا بتواند به نتیجه‌ای که می‌خواهد برسد. سیل کمک ها و حمایت ها به سمت لو سرازیر شد تا بتواند در تصمیم خود موفق شود.

مادر لو هم در یک فروشگاه مواد غذایی کار می‌کند و حالا به پسر کوچکش امید دارد که با همه وجود تلاش می‌کند تا زندگی پدرش را نجات دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها