يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۷۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
سرپرست وزارت آموزش و پرورش معتقد است که با بودجه در نظر گرفته شده، امکان اجرای کامل نظام رتبه‌بندی معلمان وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین سوابقش در وزارت آموزش و پرورش، گفت: مدیر‌کلی آموزش و پرورش خراسان رضوی آخرین سمت بنده در آموزش و پرورش بود که البته همزمان در همین دوره مسئولیت 10 دبیرخانه کشوری را نیز به عهده داشتم.

وی، درباره امکان اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان با توجه به اختصاص بودجه محدود 2 هزار میلیارد تومانی برای این مهم، اظهار داشت: با این بودجه در نظر گرفته شده، امکان اجرای کامل نظام رتبه‌بندی وجود ندارد، اما با توجه به محدودیت منابعی که دولت با آن مواجه است، با همین بودجه می‌‎توان رتبه‌بندی معلمان را کلید زد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، با بیان اینکه باید تلاش کنیم برای اجرای کامل نظام رتبه‌بندی از اعتبارات بیشتری متناسب با ظرفیت‌های دولت استفاده کنیم، اجرای نظام رتبه‌بندی را یکی از ضروریات وزارت آموزش و پرورش دانست.

حسینی با اشاره به حضورش در کمیسیون آموزش مجلس، گفت: در این نشست به هیچ عنوان برنامه‎ای ارائه نکردم، بلکه فقط جهت‌گیری‌ها را مطرح کردم؛ برنامه‌ای که ظرف یک هفته تدوین شود، قطعا برنامه درست و جامعی نیست و در حال حاضر بر روی تدوین برنامه‌ای عملیاتی متمرکز هستیم.

وی با یادآوری اینکه مهم‌‎ترین مأموریتی که برای دوران سرپرستی تعریف شده، اجرای درست طرح مهرماه است، اضافه کرد: تبلور اقداماتی که در آموزش و پرورش انجام می‌گیرد، در طرح مهر بوده که برنامه‌ریزی‌ها برای آن در دست اقدام است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه فصل بودجه‌ریزی است، تلاش خود را برای جذب اعتبارات بیشتر برای حوزه آموزش و پرورش در دست اقدام داریم.

حسینی با اشاره به نخستین نشستش با نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: نمایندگان عمیقاً به مسائل آموزش و پرورش آشنا هستند و تلاش خواهیم کرد در جهت حل این مسائل گام برداریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها