يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۷۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
باشگاه استقلال با ووریا غفوری و سید حسین حسینی برای فصل آینده به توافق نرسید وتاکنون قید تمدید قرارداد را با این بازیکنان را زد.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه استقلال بعد از پایان لیگ هجدهم تصمیم گرفت قرارداد بازیکنانی مثل سید حسین حسینی، ووریا غفوری و … که با این باشگاه قرارداد ندارند را تمدید کنند اما حضور این نفرات در اردوی تیم ایران و برگزاری بازی دوستانه با دو تیم سوریه و کره جنوبی باعث شد تا این مذاکرات به تعویق بیفتد.

مسئولان باشگاه استقلال بعد از بازگشت تیم ملی از کره جنوبی بلافاصله مذاکرات را با ووریا غفوری و سید حسین حسینی آغاز کرده و در چند نوبت با مدیربرنامه‌های این بازیکنان گفت و گو کردند اما در نهایت با این نفرات به توافق نرسیدند.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال ضمن اعلام این خبر که این نفرات مبالغ سنگینی از باشگاه استقلال درخواست کرده اند و چنین عدد و ارقامی هرگز در توان این باشگاه نیست تاکید کرد: حقیقت این است که درخواست این دو بازیکن از باشگاه به نوعی زیاده خواهی بوده و به همین علت با شرایطی که پیش روی ما قرار گرفته است قید جذب هر دو بازیکن را زدیم و از آنجایی که قرار است همه چیز را به صورت شفاف به هواداران اعلام کنیم تصمیمات جدیدی را برای بستن یک تیم پرقدرت اتخاذ خواهیم کرد.

ظاهراً ووریا غفوری خواستار قراردادی بلند مدت با باشگاه استقلال شده که هیات مدیره این باشگاه چندی پیش تصمیم گرفت قرارداد هیچ کدام از بازیکن بالای ۳۰ سال را بیش از یک سال تمدید نشود. از سوی دیگر رقم درخواستی حسینی از باشگاه استقلال بسیار سنگین بوده که باعث عقب نشینی هیات مدیره این باشگاه برای تمدید قراداد با این بازیکنان شده است.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها