أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۷۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
مدیر شبکه کودک با انتشار پستی در اینستاگرام به اقدام شبکه بی‌بی‌سی علیه ایران و ورود به جبهه هجمه فرهنگی به کودکان واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، محمد سرشار در اینستاگرام نوشت: روباه پیر این بار خودش وارد جبهه هجمه فرهنگی به کودکانمان شده و قرار است با بودجه وزارت خارجه انگلیس، در بی بی سی فارسی برنامه‌هایی را برای کودکان پخش کند.

این اقدام سازمان دولتی بی‌بی‌سی علیه ایران سه جنبه دارد:

۱_ شبکه‌های فارسی‌زبان کودک در جذب مخاطب شکست خورده‌اند و در سه سال اخیر، دچار ریزش شدید مخاطب شده‌اند. آنگونه که با موفقیتهای شبکه کودک سیما، سردمدار این جنگ نیابتی یعنی #جم_جونیور ، یک ریزش نه درصدی مخاطب را تجربه کرده. (اینجا فرصت مناسبی برای شرح این رویارویی پنهان نیست.)

۲_ جنگ دشوارتری در پیش است.
بخش کودک بی‌بی‌سی‌فارسی حریف قدری برای شبکه کودک خواهد بود چرا که روی یکی از بزرگترین و قویترین آرشیوهای برنامه‌سازی کودک دنیا _ یعنی سی‌بی‌بیز (خردسال) و سی‌بی‌بی‌سی (کودک) _ نشسته و با دوبله این گنج بزرگ، سالها تجربه آنها را با خود حمل میکند.

۳_ راه‌اندازی بخش کودک مقدمه راه‌اندازی شبکه بی‌بی‌سی کودک فارسی‌زبان خواهد بود و این جنگ نرم رسانه‌ای علیه کودکان ما، ابعاد وسیعتری پیدا خواهد کرد.

به یاری خداوند ما در شبکه کودک در کنار خانواده‌ها، برای این جبهه جدید آماده خواهیم شد. امیدوارم بزرگانی هم که باید پشتیبان مجاهدان فرهنگی و والدین خط مقدم این نبرد باشند؛ حمایتهای خود را بسیار بیشتر کنند.

لاحول و لاقوة الا بالله....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها