أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۷۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی است رئیس‌جمهوری ونزوئلا پول مردم این کشور را صرف عقد قرارداد نظامی جدیدی با روسیه کرده حال آنکه مسکو از این باب ابراز تعجب می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پیامی توئیتری نیکلاس مادورو رئیس‌جمهوری ونزوئلا را به پرداخت ۲۰۹ میلیون دلار به روسیه در قالب یک قرارداد نظامی جدید متهم کرده تا به‌این‌ترتیب، حمایت مسکو را بخرد!

این در حالی است که وی هیچ‌گونه جزئیاتی درباره این قرارداد نظامی ارائه نداد.

در واکنش به این اتهام، «ولادیمیر زائمسکی» سفیر روسیه در کاراکاس، وجود چنین قرارداد ادعایی را تکذیب کرد و گفت: این هم یک داستان جعلی دیگر است که بولتون از آن به‌عنوان دستاویزی برای تهدید جلوه دادن ونزوئلا و البته متهم کردن روسیه استفاده می‌کند.

در حال حاضر، شماری از مستشاران نظامی روسیه طبق قرارداد قبلی، در ونزوئلا به سر می‌برند حال آنکه آمریکا در اعتراض به تداوم قدرت مادورو، خواستار خروج آنها شده است.

گفتنی است از روز ۳ بهمن ۹۷، خوان گوایدو سرکرده شورشیان ونزوئلا با برخورداری از حمایت آمریکا، مشروعیت مادورو را زیر سوال برد و عنوان ریاست‌جمهوری را از وی غصب کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها