أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۷۷۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
بعدا معلوم می شود...
پیام فضلی نژاد که مهمان امروز برنامه سلام صبح بخیر از شبکه سه بود، در صحبت هایی بی سابقه اسحاق جهانگیری را متهم به مشکلات اقصادی کرد.
به گزارش پایگاه 598، پیام فضلی نژاد که مهمان امروز برنامه سلام صبح بخیر از شبکه سه بود، در صحبت هایی بی سابقه اسحاق جهانگیری را متهم به مشکلات اقصادی کرد.

به گزارش بولتن نیوز، بعد از برنامه حالا خورشید که مدت ها یکی از بهترین برنامه های رسانه ملی بود، برنامه دیگری جایگزین آن شد بنام سلام بخیر. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه حضور سید حسین حسینی، مجری اخراج شده پیک بامدادی است. قطعا حضور وی در این برنامه باعث جنجالی شدن و چالشی شدن آن می شود که وقتی به آن نگاه می کنیم می بینیم اینگونه است.

امروز مهمان این برنامه و آن مجری انتقادی، فردی ست که خود ید طولایی در نقد سیاسی اجتماعی داشته و برنامه خاصش در شبکه چهار به نام شوکران، نگاه های مثبت زیادی را به خود جلب کرده بود.

در انتهای برنامه و وقتی که صحبت از فسادهای مالی در کشور بود، پیام فضلی نژاد به ماجرای برادر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اشاره می کند. اما از آنجا که به نظر مدیران شبکه و عوامل تولید سلام صبح بخیر، این گفته ها دو پهلو بوده و ممکن است مخاطب تصور کند که منظور فضلی نژاد خود آقای معاون است، سید حسین حسینی برای شفاف سازی، روبه دوربین می گوید که منظور ما از آقای جهانگیری برادر ایشان است.

در همین لحظه پیام فضلی نژاد می گوید بله، منظور برادر ایشان است. خود ایشان در آینده معلوم می شود!

قطعا این گفته، کنایه ای سنگین به فعالیت های اقتصادی جهانگیری است که به این صراحت از رسانه ملی پخش می شود. البته حالا باید منتظر ماند و دید که برخورد مدیران رسانه ملی با این برنامه چه خواهد بود. فقط امیدواریم کار به ماست مالی یا توبیخ و تعطیلی برنامه نکشد که اینها یعنی توهین به شعور مخاطب.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها