أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۸۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
رهبر جریان «صدر» در عراق از فراکسیون‌های سیاسی خواست به نخست‌وزیری این کشور فشار بیاوردند تا کابینه وزارتی را طی ۱۰ روز تکمیل کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از السومریه‌، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر، روز گذشته در بیانیه‌ای، از فراکسیون‌های سیاسی خواست به «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر فشار بیاورند تا روند تکمیل کابینه را طی 10 روز به پایان برساند.

در این بیانیه آمده است: « از همه جناح های سیاسی می خواهم نخست وزیر را وادار کنند فرایند تشکیل کابینه را ظرف فقط 10 روز تکمیل کند. و گرنه ما موضع دیگری خواهیم داشت و شما از موضع ما آگاه هستید.»

این در حالی‌ است که طبق اعلام یک عضو ائتلاف «الفتح» به ‌رهبری «هادی العامری»، روز گذشته اعلام کرد عادل عبدالمهدی به گروه‌های سیاسی و فراکسیون‌های پارلمانی برای ارائه اسامی نامزدهای خود در خصوص چهار پست وزارتی باقی‌مانده کابینه ضرب‌الاجل داده است.

عبدالمهدی در صورتی که پارلمان به اسامی نامزدهایی که ارائه کند، رأی اعتماد ندهد، اسامی دیگری را تقدیم خواهد کرد تا به آنها رأی دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها