يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۸۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
تمرینات پیش فصل را کریم باقری شروع کند تا سر فرصت یک جانشین خوب برای برانکو پیدا کنند! هنوز این پیشنهاد قطعی نشده و خود کریم باقری هم موافقت نکرده است، اما پیدا کردن سرمربی خوب خارجی هم به این راحتی نیست.
به گزارش پایگاه 598، برانکو از پرسپولیس جدا شد و با الاهلی عربستان به توافق رسید. شکی هم نیست که این مربی موفق کروات به پرسپولیس برنمی‌گردد و ادعای مدیران این باشگاه هم مبنی بر داشتن تفاهم‌نامه و لزوم بازگشت برانکو، برای آرام کردن هواداران تیم است. با این وجود کریم باقری تنها عضو کادر فنی پرسپولیس است که ایرج عرب و اعضای هیئت مدیره باشگاه بر سر ماندن او تفاهم دارند.اینکه کریم باقری پس از جدایی برانکو در پرسپولیس بماند تصمیمی است که خودش باید بگیرد ولی دیروز شنیدیم یکی از مدیران پرسپولیس پیشنهاد جالبی داده است. طرف به سایر مدیران پیشنهاد داده است برای انتخاب سرمربی خارجی عجله نکنند، تمرینات پیش فصل را کریم باقری شروع کند تا سر فرصت یک جانشین خوب برای برانکو پیدا کنند! هنوز این پیشنهاد قطعی نشده و خود کریم باقری هم موافقت نکرده است، اما پیدا کردن سرمربی خوب خارجی هم به این راحتی نیست.

برانکو شناخت خوبی از فوتبال ایران داشت و موفق شد همراه پرسپولیس ۷ جام به دست بیاورد. او ۳ بار قهرمان لیگ برتر ایران شد و یک جام حذفی و ۳ سوپر جام را کسب کرد. آیا جانشین برانکو (هر کسی که باشد!) می‌تواند این قهرمانی‌ها را تکرار کند؟ امروز هواداران پرسپولیس که دیروز جلوی در باشگاه تجمع کردند به دومی هم رضایت نمی‌دهند و فقط از سرمربی جدید قهرمانی می‌خواهند. برانکو به نوعی پرسپولیسی‌ها را بدعادت (!) کرده است که پایان هر فصل قهرمانی را جشن بگیرند، بنابراین هر کس سرمربی پرسپولیس شود کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.
مرجع : خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها