أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۸۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
تناقض‌گویی‌های محمدرضا خاتمی همچنان پس از دادگاه؛
محمدرضا خاتمی روز گذشته پس از دادگاه مدعی شده "ثابت کردم حداقل تعداد 7 میلیون و 89 هزار و 993 رای تقلب شده است". او البته دروغ می گوید و کمترین سندی برای اثبات تقلب حتی در حد و اندازه چند هزار رای هم ندارد. اما به قول ملا نصر الدین، "من می گویم اینجا مرکز دنیاست؛ می گویید نه؟ بگیرید و دور دنیا را متر کنید!".
سرویس سیاسی پایگاه 598-ایمان محمدی؛ چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمدرضا خاتمی درباره ادعای او مبنی بر تقلب 8 میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دیروز سه‌شنبه در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت برگزار شد. در این دادگاه به اتهام خاتمی مبنی بر نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی رسیدگی شد و در پایان جلسه، قاضی ختم رسیدگی را اعلام کرد و گفت در مهلت قانونی، رأی دادگاه صادر خواهد شد.

در ادامه محمدرضا خاتمی پس از دادگاه مدعی شده "ثابت کردم حداقل تعداد 7 میلیون و 89 هزار و 993 رای تقلب شده است". او البته دروغ می گوید و کمترین سندی برای اثبات تقلب حتی در حد و اندازه چند هزار رای هم ندارد. اما به قول ملا نصر الدین، "من می گویم اینجا مرکز دنیاست؛ می گویید نه؟ بگیرید و دور دنیا را متر کنید!".




امثال رضا خاتمی اگر می توانستند دروغ خود برای توجیه آشوب افکنی سال 88 را ثابت کنند، تاج‌زاده تندرو در ویدئوی منتشره در جمع دوستانش نمی گفت "من که خود  رئیس ستاد انتخابابات بوده ام و تجربه دارم، می دانم تقلب آن هم در حد 11 میلیون امکانپذیر نیست و ما انتخابات (1388) را باختیم".

رضا خاتمی اگر کوچک ترین سندی داشت، برادرش سید محمد خاتمی چندین بار در ملاقات ها و محافل خصوصی نمی گفت "تقلب نشده و من چنین باوری ندارم". او نه یک بار بلکه چند بار این واقعیت را عنوان کرده است.

محمد خاتمی از جمله سال 91 در دیدار جمعی از جوانان که فایل صوتی آن هم در رسانه ها منتشر شد، تصریح می کند "در انتخابات 88 تقلبی صورت نگرفته و  من نمی‌گویم که تقلب شده است".

وی که از تحریک کنندگان فتنه 88 بوده، همچنین برای تبرئه خود می گوید: "وقتی فضا یک خورده باز شد، هرکسی ادعایی می‌کند... هرکسی می‌آید یک حرف‌هایی می‌زند و من باید تاوان به حسین شریعتمداری بدهم که بله شما گفتید علیه خدا هم می‌توان تظاهرات کرد، اصغرزاده گفته به من چه؟ یا گفتید امام خمینی به موزه تاریخ سپرده شود، گنجی گفت، من با گنجی اختلاف نظر داشتم. یا این‌که در عاشورا علیه امام حسین شعار دادند، خوب غلط کردند، چرا به حساب من می‌گذارید؟ شاید ما نقصمان این بود که روشن‌تر مطالب خود را نگفتیم".

البته این حرف ها اسباب توجیه خیانت سران فتنه نمی شود اما همین ها نیز بر زبان آورده اند که ادعای تقلب دروغ بوده است.

امثال رضا خاتمی هم دست و پای بی خود می زنند. که مثلا از تک و تا نیفتند. وگرنه، خیانت و جنایتی که با تبدیل جشن ملی انتخابات به آشوب دشمن شاد کن مرتکب شده اند، بساط بی حرمتی به امام حسین (ع) که بر پا کرده اند، و سپس دشمن را به محاصره و تحریم اقتصادی ملت ایران فرا خوانده اند، همه مواخذه دارد و باید تاوان همه آن را بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
محمد سروش هرسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
۰
۰
....خدا لعنت کند واز سرتقصیر دشمن شاد کن ها < طلحه وزبیر نماها> نکذرد....
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۲:۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
۰
۰
خاتمی مانند برادر فتنه گرش باید آرزو به گور ببرند که ایران اسلامی دوباره به چنگال این بی دینان بیفتد
پاسخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
۰
۱
میگم شما اثبات کن نشده، آمارها دقت کن. ی کم به مردم احترام بگذارید این نیز گذشت
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
۰
۱
شما هم برای رد ادعای ایشان، مدرک و سند بیاورید و از کلی گویی بپرهیزید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها