يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۸۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از رفتار اصلاح‌طلبان در ماجرای شهردار شدن نجفی، استعفای او و سپس قتل میترا استاد گفت: اصلاح‌طلبان در این ماجرا نمره مردودی گرفتند.
به گزارش پایگاه 598، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب طی یادداشتی در روزنامه اعتماد، اصلاح‌طلبان را یکی از عناصر دخیل در ماجرای نجفی برشمرد و نوشت: «به نظرم دوستان اصلاح‌طلب باید یک بازنگری کلی در مواضع و رفتارهای خود کنند». وی فقدان روابط شفاف حزبی در جریان اصلاحات را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه چنین وضعیتی، کم‌کم یک جریان سیاسی را به فرقه سیاسی تبدیل می‌کند، اضافه کرد: «عدم شفافیت و لاپوشانی و حتی خلاف واقع گفتن در این ماجرا، از دیگر اشتباهات آنان بود که گمان می‌کردند با این کار می‌توانند مسأله را پوشانده و سپس حل یا پاک کنند».

عبدی افزود: مساله پرستو قطعا در این ماجرا مصداقی نداشته است، حتی عکس آن نیز بوده، یعنی آقای نجفی به طرق گوناگون از چنین ارتباطی منع شده بود. به گفته فعال سیاسی اصلاح‌طلب، هنگامی که اصلاح‌طلبان یا هر گروه دیگری کسی را برای انجام کاری معرفی می‌کنند به معنای تایید و ضمانت او است. وی افزود: اصلاح‌طلبان در این ماجرا برخلاف اصول و شعارهای اعلام شده خود عمل کردند. چه در انتخاب آقای نجفی به عنوان شهردار و چه در 6 ماه بعد از آن و حتی هنگام استعفایش بداخلاقی کردند و عامل استعفا را چیز دیگری معرفی کردند و خواستند آبروداری کنند. آبروی چه کسی را، خدا می‌داند؟! و از همه اینها بدتر در جریان قتل نیز مانع از سقوط به دامن سناریوی پرستو(!) نشدند. هزار توجیه برای یک کار غلط آن را اصلاح نمی‌کند، بلکه هزار و یک کار غلط خواهد شد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه خاطرنشان کرد: اشتباه دیگر اصلاح‌طلبان این بود که درباره حضور یا عدم حضور آقای نجفی برای شهرداری، استمزاج کردند ولی هنگامی که جواب منفی شنیدند، دوباره همان انتخاب را انجام دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها