أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۸۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش پایگاه 598، «حسین مرعشی» سخنگوی حزب کارگزاران در مصاحبه با روزنامه همدلی گفت: «کشور هر چقدر هم که درگیر گرفتاری‌ها و مشکلات باشد، مردم به درک بالایی رسیده‌اند و می‌دانند که مسیر اعتدال بهترین درمان دردها است».

برجام یکی از نتایج رویکرد به اصطلاح اعتدالی دولت است. رویکردی که بیشتر به انفعال شباهت داشت تا اعتدال. نتیجه چه شد؟! اینکه دلار ۳ هزارتومانی در پیش از برجام تا حدود ۱۹ هزارتومان در پسابرجام افزایش یافت و اکنون نیز قیمت دلار در کانال ۱۳ هزارتومانی است. قیمت مسکن حدود ۱۳۰ درصد افزایش یافت. پراید ۵۰ میلیونی و سکه ۵ میلیونی و افزایش سرسام آور اجاره بهای مسکن و گرانی لوازم خانگی و گوشت و…را نیز باید به این فهرست عریض و طویل اضافه کرد.

در این ۶ سال سفره مردم کوچک شد، اما با این حال فعالین اصلاح طلب با توهین به شعور مردم مدعی هستند که مسیر اعتدال، بهترین درمان دردهاست!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها