أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۹۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۱ تير ۱۳۹۸
نظامیان رژیم صهیونیستی به یک یتیم‌خانه در منطقه قدیمی قدس حمله کردند و مانع از برگزاری مراسمی در این یتیم‌خانه توسط اتحادیه عمومی کتاب فلسطینیان شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به یتیم‌خانه‌ای در منطقه قدیمی قدس مانع از برگزاری مراسمی در آن که توسط اتحادیه عمومی کتاب فلسطینیان با عنوان «نه به جنگ و آری به آزادی و صلح» برگزار می‌گردید، شدند.

رسانه‌های فلسطینی به نقل از شاهدان عینی خبر دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی چند دقیقه قبل از آغاز مراسم وارد این یتیم‌خانه شده و تمامی کسانی که در داخل آن بودند را مجبور به ترک محل کردند.

شاهدان عینی گفتند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی به برگزار کنندگان این مراسم دستوری از «گیلعاد آردان» وزیر امنیت داخلی اسرائیل درباره عدم برگزاری این مراسم دادند که توسط تشکیلات خودگردان فلسطین نیز مورد تایید قرار گرفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها