يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۰۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۱ تير ۱۳۹۸
سازمان خبرنگاران بدون مرز خواستار آزادی 30 روزنامه‌نگار سعودی شد که در زندان‌های این کشور به سر می‌برند.
به گزارش پایگاه 598، سازمان خبرنگاران بدون مرز خواستار آزادی 30 روزنامه‌نگار سعودی شد که در زندان‌های این کشور به سر می‌برند.

سازمان خبرنگاران بدون مرز در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم سعودی که اواخر ماه جاری میلادی ریاست نشست 20 کشور صنعتی را در اوزاکای ژاپن به عهده خواهد گرفت در نشست قبلی در آرژانتین به دلیل قتل خاشقجی روزنامه‌نگار سعودی در انزوا قرار داشت.

در این بیانیه تاکید شده عربستان بعد از تعیین بن سلمان به ولیعهدی جهش بزرگی در سرکوب روزنامه‌نگاران و نقض حقوق آنها داشته است.

در حال حاضر عربستان در رده 172 از لیست 180 کشور جهان در زمینه آزادی مطبوعات قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها