يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۰۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۲ تير ۱۳۹۸
فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: باید به وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه تری داشته باشند چون این نهاد مهم ترین نهاد پیشگیری و بازدارنده جرائم و آسیبهای اجتماعی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه از بدو ورود به شهرستان خمینی شهر در حوزه پیشگیری فعالیت می کنیم، اظهار داشت:در این میان مسئولان کشوری باید به وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه تری داشته باشند چون این نهاد مهم ترین نهاد پیشگیری و بازدارنده جرائم و آسیبهای اجتماعی است.

وی دیدگاه ویژه مسئوولان کشوری نسبت به وزارت آموزش و پرورش کشور را خواستار شد.

فرماندار جوان و انقلابی شهرستان خمینی شهر گفت: درشورای مبارزه با مواد مخدر سه کمیته با عنوان های مقابله، مبارزه ودرمان موجود است.

مسلم زاده توضیح داد: در نظام آموزش و پرورش شهرستان از بعد آمارهای اعلام شده توانستیم نقشه راهی برای سالهای آینده ترسیم کنیم و طبق افق 1404بافتهای فرسوده و بهسازی آنها را مشخص نموده و همچنین در عرصه آموزش و پرورش برنامه ریزیهای لازم برای ساخت مدارس در شهرها و محله های مورد نیاز انجام شده و با پیگیریهای فرماندار توسعه پایدار در بحث زیر بنایی با مشارکت اجتماعی را دنبال می کنیم.

فرماندار جهادی شهرستان خمینی شهر با اشاره به ظرفیت بی نظیر خیرین در شهرستان افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز در رکود و واپس گرایی قرار داشت که با تلاشهای انجام شده این مجمع آغاز به فعالیت خواهد کرد و این مساله از مباحثی است که در بحثهای زیر بنایی شهرستان مورد اهمیت است ودر آینده پاسخگوی مردم در این زمینه نیز خواهم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها