يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۰۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۰۲ تير ۱۳۹۸
آیت الله سید محمدمهدی میرباقری:
امام راحل با آمریکا به اسم دین جنگید، اما پرچم عدالتخواهی را هم از شوروی گرفت. راه ساقط کردن شوروی، مبارزه با شوروی نبود، بلکه مبارزه با امریکا بود. الآن هم راه ساقط کردن همه مستکبران عالَم، مبارزه با امریکاست.
سرویس اندیشه دینی پایگاه 598؛ آنچه پیش رو دارید گزيده بيانات آيت الله سيد محمدمهدي ميرباقري درباره نظام استکبار می‌باشد:


همیشه یک مرکزیتِ استراتژیک در درگیری اسلام و کفر وجود دارد که باید پای آن ایستاد تا نتیجه گرفت. مبارزه با امریکا و اسرائیل در حال حاضر، نقطهٔ استراتژیک مبارزه انقلاب اسلامی با نظام کفر است.

نظام استکبار، یک محور دارد که امریکاست. اگر امریکا را ساقط کنیم، فرانسه و انگلیس و بقیه هم ساقط می‌شوند.

امام خمینی (ره) که با امریکا می‌جنگید، اما طرفداران امریکا در ایران و یا لیبرالیست‌های به ظاهر مسلمان می‌گفتند: با شوروی بجنگید، چون کمونیست هستند! اینها نمی‌فهمیدند که دو تا محور که نمی‌شود انتخاب کرد!

امام(ره) دقیقاً درست انتخاب کرد. استکبار همین را می‌خواست که امام(ره) با شوروی بجنگد و بعد آنها بگویند دیدید ما گفتیم دین افیون ملت‌هاست! دین با عدالت (به تعریف آنها: نظام کمونیستی) مبارزه می‌کند! در نتیجه آنها دوباره پرچم را به دست بگیرند.

امام راحل با امریکا به اسم دین جنگید، اما پرچم عدالتخواهی را هم از شوروی گرفت. راه ساقط کردن شوروی، مبارزه با شوروی نبود، بلکه مبارزه با امریکا بود. الآن هم راه ساقط کردن همه مستکبران عالَم، مبارزه با امریکاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها