أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۰۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۲ تير ۱۳۹۸
دستگیری اعضای باند نفوذی در وزارت نفت؛
نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی از دستگیری یک خانم در وزارت نفت به عنوان جاسوس خبر داد و گفت: این فرد اخیرا از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شده است. وی با بیان اینکه این خانم تبعه ایران و نفوذی بوده است افزود: این فرد با 16 مدیر وزارت نفت در ارتباط بوده و قصد تأثیرگذاری بر آنها را داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ابوالفضل ابوترایی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از دستگیری یک خانم در وزارت نفت به عنوان جاسوس خبر داد و گفت: این فرد اخیرا از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شده است.


وی با بیان اینکه این خانم تبعه ایران و نفوذی بوده است افزود: این فرد با 16 مدیر وزارت نفت در ارتباط بوده و قصد تأثیرگذاری بر آنها را داشته است.

نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه وزارت نفت در دوران تحریم پاشنه آشیل کشور است، افزود: چون کشور ما براساس درآمدهای نفتی اداره می‌شود وزنه نفت در کشور ما بسیار مهم است که استکبار سعی می‌کند با تاثیرگذاری بر این وزارتخانه فروش نفت کشور را مختل کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها