أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۱۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۳ تير ۱۳۹۸
دبیرکل جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران:
دبیرکل جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران در واکنش به تلاش‌های آمریکا برای تغییر مسیر خطوط هوایی گفت: آسمان ایران امن‌ترین حریم هوایی برای پرواز‌های بین‌المللی در منطقه است.
به گزارش پایگاه 598، ایوب رضائی ثمرین، دبیرکل جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران، در واکنش به تلاش‌های آمریکا برای تغییر مسیر خطوط هوایی از بخش‌هایی از آسمان ایران، اینگونه تلاش‌ها را جنگ روانی و رسانه‌ای این کشور علیه کشورمان دانست و گفت: آسمان ایران امن‌ترین حریم هوایی برای پرواز‌های بین‌المللی در منطقه است.

در واکنش به انتشار و بزرگنمایی تغییر مسیر بعضی خطوط هوایی از بعضی از مسیر‌های هوایی ایران در رسانه‌های غربی خاطرنشان کرد: این اقدام جنگ روانی آمریکایی‌ها علیه کشورمان و گام مکمل اطلاعیه هوانوردی آمریکایی‌ها برای پرهیز ایرلاین‌ها از عبور از مسیر‌های هوایی جنوب ایران است.

این کارشناس صنعت هوانوردی افزود: علی رغم جنگ روانی دشمن و تلاش‌های ضد ایرانی، ایران، برای پرواز‌های ملی و بین‌المللی امن‌ترین آسمان و اقتصادی‌ترین مسیر‌های هوایی را دارد.

دبیرکل جامعه متخصصین مراقبت پرواز در ادامه به موقعیت ژئواستراتژیک ایران اشاره کرد و گفت: بنا به همین موقعیت، مسیر‌های هوایی ایران برای خیلی از ایرلاین‌ها اقتصادی‌ترین انتخاب است.

وی با اشاره به تنش‌های دامنه‌دار در کشور‌های اطراف ایران و مسیر‌های جایگزین هوایی، آسمان ایران را امن‌ترین کریدور هوایی برای عبور و مرور هواپیما‌های غیرنظامی دانست و گفت: به دلیل ناامنی درمسیر‌های جایگزین و البته سرویس‌دهی بی‌نقص پرسنل مراقبت پرواز ایران در مرکز کنترل فضای کشور، آسمان ایران بهترین -و بعضا تنها- انتخاب خیلی از خطوط هوایی دنیا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها