يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۱۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۳ تير ۱۳۹۸
در تیم استقلال فقط وریا غفوری تجربه قهرمانی در کارنامه دارد.
به گزارش پایگاه 598، بعد از خداحافظی خسرو حیدری در آخرین بازی لیگ هجدهم، مهدی رحمتی هم از استقلال خداحافظی کرد ۲ سال برای پدیده خودرو مشهد بازی و احتمالا در همانجا هم دستکش هایش برای همیشه آویزان کند. حالا فقط مانده پژمان منتظری که احتمال جدایی او هم از استقلال زیاد است. خسرو با استقلال ۲ قهرمانی لیگ برتر، رحمتی با استقلال ۲ قهرمانی لیگ برتر و منتظری هم با استقلال ۲ قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده‌اند. اگر تمام آن‌ها از استقلال جدا شوند، آبی پوشان دیگر بازیکنی نخواهند داشت که با این تیم قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده باشد.

در جمع بازیکنان استقلال تنها بازیکنی که ماندن اش در استقلال قطعی شده و سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد وریا غفوری است. او در لیگ چهاردهم با سپاهان قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. علی کریمی هافبک دفاعی استقلال هم مانند وریا قهرمانی در لیگ برتر را در لیگ چهاردهم با سپاهان تجربه کرده است. البته تا امروز احتمال ماندن کریمی در استقلال بسیار ضعیف است. گادوین منشا مهاجم سابق پرسپولیس هم که با سرخ پوشان قهرمانی لیگ را تجربه کرده بود هم در پایان فصل از جمع آبی پوشان جدا شد. به این ترتیب وریا که برای ماندن و قرارداد ۲ ساله توافق کرده تنها مرد جام دیده در بین بازیکنان کنونی استقلال است. مگر اینکه پژمان منتظری وعلی کریمی هم در استقلال ماندگار شوند.

در جمع بازیکنانی که به عنوان خرید‌های جدید و تازه وارد‌های استقلال از آن‌ها نام برده می‌شود هیچ کدام سابقه قهرمانی در لیگ برتر را ندارند. بازیکنانی مثل علی دشتی و میلاد باقری با پارس‌جنوبی جم قهرمانی لیگ یک را در کارنامه دارند، اما هیچ کدام فاتح لیگ برتر نشده‌اند. استقلال اگر نتواند کریمی و منتظری را حفظ کند وریا غفوری تنها بازیکنیاست که قهرمانی درکارنامه اش خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها