يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۱۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۳ تير ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه فرهنگیان از قطعی‌شدن جذب ۲۵ هزار دانشجومعلم پیوسته از طریق کنکور برای سال تحصیلی آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حسین خنیفر اظهار کرد: با تلاش و رایزنی‌ها، دیروز ردیف‌های استخدام و جذب 25 هزار دانشجومعلم پیوسته از طریق کنکور را قطعی کردیم.

وی گفت: 25 هزار دانشجومعلم در 98 پردیس و مرکز، 31 استان و 16 رشته در سال تحصیلی 98-99 تحصیل خواهند کرد و در تلاشیم 12 هزار ردیف استخدام ماده 28 را به 25 هزار نفر افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: پای این مسیر برای تامین معلم تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود و در سال‌های آینده نیز با نگاه کمی و هم بهبود کیفی دانشگاه را به پیش می‌بریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها