امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۸۱۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۰۴ تير ۱۳۹۸
وزارت نفت پاسخ دهد؛
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگویی با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر اینکه یک زن نفوذی در تصمیمات ۱۶ مدیر نفتی تاثیرگذار بوده، اظهار داشت: این فرد در حال حاضر دستگیر شده و اتهاماتش در دست بررسی است.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر اینکه یک زن نفوذی در تصمیمات ۱۶ مدیر نفتی تاثیرگذار بوده، اظهار داشت: این فرد در حال حاضر دستگیر شده و اتهاماتش در دست بررسی است. وی در ادامه با بیان اینکه به موقع جزئیات را اعلام خواهیم کرد، افزود: متاسفانه این موضوع واقعیت دارد و با اطلاعیه دادن و تکذیب کردن صورت مسئله پاک نمیشود.


حاجی دلیگانی تصریح کرد: همه باید مواظب باشیم چراکه دشمن بار‌ها نشان داده که از این طریق به دنبال حیثیت زدایی از دستگاه‌های مختلف و القاء ناکارآمدی و  بی اعتمادسازی است.

نماینده مردم شاهین شهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد وزیر نفت، گفت: متاسفانه برعکس آن چیزی که دیگران از جمله رئیس جمهور از آقای زنگنه مطرح می‌کنند شاهد نیستیم. وی وزارتخانه را رها کرده و کار‌ها بر زمین مانده است.

وی تصریح کرد: درست است که صادرات نفت ما تحریم است، اما بخش عمده‌ای از آن به خاطر ناکارآمدی‌هایی است که در وزارت نفت وجود دارد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه از وزیر نفت طرح سوال کرده ایم، خاطرنشان کرد: هفته گذشته طرح استیضاح زنگنه را تقدیم هیئت رئیسه کردیم که هیئت رئیسه باید هرچه زودتر این طرح را به کمیسیون ارجاع دهد.

هچنین داود مدرسی یان مدیر مسئول دوهفته نامه فریادخوزستان طی یادداشتی نوشت:

چهارسال پیش از یکی از منابع موثق شنیده بودم که یک خانم جوان ۲۹-۳۰ ساله، به تازگی در نفت فعال شده! و قراردادهای مهمی را با شرکت‌های نفتی داخلی و خارجی تنظیم می‌کند و ...

بدون اینکه تخصصی یا تجربه‌ای داشته باشه و ... .

حالا دلیگانی نماینده مجلس گفته، یک زن با ۱۶ مدیر نفتی در ارتباط بوده و توانسته خیلی از قراردادها را تنظیم کند و ...

دلیگانی گفته: "اخیرا نهادهای امنیتی یک باند نفوذی را دستگیر کردند که با نفوذ در میان تعدادی از مدیران وزارت نفت در جهت تکمیل پازل دشمن اقدام می‌کردند. در راس این باند خانمی قرار داشت که بین ۱۶ نفر از پرسنل مهم و تاثیرگذار وزارت نفت نفوذ کرده و توانسته بود تصمیمات مهمی را در وزارت نفت مسکوت بگذارد و ضربه کاری را در این جنگ اقتصادی به کشور وارد کند".

سال قبل هم بیژن زنگنه، برای نخستین بار یک زن ۳۰ ساله را، رسماً به عضویت در هیات مدیره شرکت ملی نفت منصوب کرد.

ایرنا در وصف این خانم نوشته: "وی تاکنون مسوولیت هایی مانند عضویت در کمیته تهیه و تنظیم قراردادهای جدید نفتی در شرکت ملی نفت ایران، مذاکره‎کننده ارشد حقوقی در قراردادهای بالادستی، مشاور حقوقی کمیته بازنگری قراردادهای نفتی و دبیری هیات تطبیق قراردادهای نفتی را بر عهده داشت".



زنگنه دوسال پیش گفته بود: "تا به حال در تاریخ نفت، قراردادی بسته نشده بود كه میانگین سنی مذاكره كنندگان آن 30 سال باشد، الگوی جدید قراردادهای نفتی مقدمه‌ای بر حضور جوانان در صنعت نفت است".

شاید نمی‌دونید، ولی بدونید یکی از مذاکره‌کنندگان ارشد با شرکت توتال، که اون قرارداد جنجالی برقرار شد و توتال دوسال وقت ما را گرفت و اطلاعات میادین ما را به یغما برد و بدون هیچ هزینه‌ای از قرارداد خارج شد، اون زن ۳۰ ساله بوده!

نمی‌دونم، شفاف سازی کنند کدوم زن؟ چه ارتباطی داشته؟ چه مسئولیتی؟ قراردادهای نفتی به این مهمی، مذاکره‌کننده‌ش یک زن ۳۰ ساله! بدون تجربه؛ .... شما چه فکر می‌کنید؟

 پ.ن:
1⃣ سالها پیش رهبری در جمعی گفته بود: "ما برای قراردادهای نفتی با سایر کشورها در طول تاریخ همیشه مشکل داشتیم (اصطلاحاً سرمان کلاه می‌گذاشتند) بروید رشته حقوق قراردادهای نفتی را در دانشگاه‌ها راه بندازید".
2⃣ ایران ما، #بهشت_جاسوسان است.
3⃣ وجود زنگنه، یک روز هم برای کشور خسارت است‌.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها