أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۲۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۵ تير ۱۳۹۸
انصارالله اعلام کرد، مجددا دو فرودگاه أبها و جازان (جیزان) در عربستان را هدف حملات پهپادی قرار داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح وابسته انصارالله در بیانیه‌ای اعلام کرد، پهپادهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات گسترده‌ای را به سمت دو فرودگاه بین‌المللی أبها و فرودگاه منطقه‌ای جازان با پهپادهای "قاصف کی دو" انجام دادند و باز هم آشیانه‌های جنگنده‌ها و اهداف نظامی دیگر هدف گرفته شدند.

وی تصریح کرد: این عملیات با دقت به اهداف مورد نظر در دو فرودگاه اصابت کرد و موجب تعطیلی هر دو فرودگاه شد.

در این راستا مرکز کنترل جوی نیز از توقف پروازهایی که از سمت ریاض،‌ جده، الدمام و الطائف به سمت دو فرودگاه مذکور می‌آمدند، خبر داد.

سریع از غیرنظامیان و شرکت‌های مستقر در شبه جزیره عربستان خواست از فرودگاه‌ها و مناطق نظامی دور شوند چون این مناطق در لیست اهداف مشروع انصارالله قرار دارند و اماکنی ناامن هستند و مورد هدف مداوم انصارالله تا زمان توقف تجاوزات و شکست محاصره ملت و کشور یمن قرار خواهند گرفت.

این ششمین حمله انصارالله به دو فرودگاه أبها و جازان در ظرف کمتر از یک ماه است. 

اما نیروهای دفاع هوایی سعودی مدعی شدند یک پهپاد را در مسیر خمیس مشیط در جنوب غرب عربستان رهگیری و ساقط کرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها