يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۲۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۰۵ تير ۱۳۹۸
مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ سه فروشنده اسلحه در پایتخت را دستگیر کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، از مدتی قبل درپی دریافت گزارش‌هایی از خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی و حقیقی مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در تحقیقات خود ضمن اطمینان از گزارش‌های دریافتی متوجه شدند که سه نفر اقدام به تهیه اسلحه از غرب کشور کرده و قصد دارند تا آن را در تهران به فروش برسانند.

با کسب این اطلاعات مأموران برای دستگیری این افراد هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی را انجام داده و در عملیاتی پلیسی این سه نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۱۲ قبضه اسلحه از نوع «رولور»، «شاهکش» و «کلت» به همراه تیرهای جنگی کشف و ضبط شد.

این متهمان که بررسی سوابقشان نشان داد که همگی سابقه دار بودند پس از مشاهده شواهد و ادله اعتراف کردند که اسلحه‌ها را از استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان خریداری کرده و قصد داشتند تا از طریق فضای مجازی و حقیقی آن را به مبالغی بین ۲.۵ تا چهار میلیون تومان به فروش برسانند.

متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها