امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۸۲۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۰۵ تير ۱۳۹۸
ثبت‌نام دانش‌آموزان برای پایه دهم مدارس شاهد از امروز چهارشنبه ۵ تیر ماه ۹۸ آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، ثبت‌نام دانش‌آموزان برای ورود به پایه دهم مدارس شاهد از امروز چهارشنبه 5 تیر ماه 98 آغاز و تا روز جمعه 21 تیر ادامه دارد.

ثبت‌نام متقاضیان ورود به پایه هفتم مدارس شاهد نیز از تاریخ اول تیر ماه آغاز شده و تا 14 تیر ماه 98 ادامه خواهد داشت.

شرایط عمومی ثبت نام تمام دانش آموزان شاهد و غیرشاهد

دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری، رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموزان خصوصاً حجاب برتر برای دانش آموزان برتر، التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش‌های اسلامی و تربیت دینی، رعایت مقررات و آیین نامه‌های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد و سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان ثبت‌نام.

احراز شرایط عمومی از طریق بررسی سوابق تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان با حضور دانش آموزان و والدین آنها انجام می‌شود و مسئولیت آنها در ثبت نام ورودی به عهده ستاد ثبت نام مدرسه و در ادامه تحصیل به عهده شورای مدرسه است.

تعیین محدوده ثبت‌نام مدارس شاهد

تعیین محدوده ثبت‌نام مدارس شاهد در مناطق و شهرستان‌های تابعه به عهده ستاد اجرایی شاهد استان است. امکان پیش‌ثبت‌نام برای فرزندان فرهنگیان و بنیاد شهید در محدوده محل کار والدین با مجوز اداره شاهد منطقه مورد نظر بلامانع است.

شرایط علمی ثبت‌نام دانش‌آموزان ورودی به مدارس شاهد

پایه اول تحصیلی: دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم مطابق جدول امتیاز بندی.

پایه هفتم تحصیلی: کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس یا کسب مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در خردادماه پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 97-98

پایه دهم تحصیلی: قبول خردادماه در پایه نهم با معدل کل حداقل 17 و نمره سالانه 15 در تمامی دروس.

از بین متقاضیان ثبت نام در پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم و دهم در مدارس شاهد تا دو برابر ظرفیت اصلی و ذخیره از طریق سامانه سجا اعلام می‌شود. مدیران مدارس پس از دریافت اسامی از طریق سیستم پیامکی نسبت به اطلاع رسانی به والدین اقدام می‌کنند.

حضور حداقل یکی از والدین و ارائه مدارس ثبت شده در سامانه سجا هنگام بررسی و تأیید مدارک در مدارس الزامی است.

مسئولیت تطبیق و تأیید نهایی مدارک نهایی از اولیا برعهده مدیر مدرسه است. درصورت نقص مدارک ولی دانش آموز می تواند حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ اعلام نسبت به رفع نقص و تحویل مدارک به مسئول مربوطه اقدام کند.

برای دانش آموزانی که با امتیاز برابر یا فاقد امتیاز هستند در شرایط مساوی دوری و نزدیکی محلی سکونت از مدرسه شاهد ملاک اولویت پذیرش است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها