يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۲۳۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۰۵ تير ۱۳۹۸
سخنگوی دستگاه قضا:
اسماعیلی گفت: موضوعات مربوط به این «بهروز ریخته‌گران» هنوز در دادسرا مطرح است و در مورد ایشان کیفرخواست جدیدی صادر و پرونده به دادگاه ارسال نشده است
به گزارش پایگاه 598، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده بهروز ریخته گران گفت: بخش‌های متعدد بانک سرمایه به دادگاه آمده است و بخشی از آن نیز در مرحله دادسرا پیگیری می‌شود و تحقیقات لازم درباره آن‌ها در حال انجام است که این پرونده نیز جزوء همان دسته است.

وی ادامه داد:موضوعات مربوط به این فردی که اسم برده شده هنوز در دادسرا مطرح است و در مورد ایشان کیفرخواست جدیدی صادر و پرونده به دادگاه ارسال نشده است کمااینکه متهمان دیگری نیز در این پرونده هستند که هنوز نحقیقات درباره آنان در دادسرا به اتمام نرسیده است.
 
اسماعیلی عنوان کرد: اگر دادسرا بعد از اتمام تحقیقات نظری به جلب به دادرسی و کیفرخواست داشت با با صدور قرار از ناحیه دادسرا پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد.
 
گفتنی است در آخرین جلسه دادگاه بانک سرمایه نام برادران ریخته‌گران به صدر اخبار بازگشت رسول قهرمانی نماینده دادستان به صورت مفصل به فساد این گروهک اقتصادی پرداخت.

یک مورد قابل‌تامل در ارتباط با پرونده ریخته‌گران این است که علی‌رغم اینکه پیش از ورود او به بانک سرمایه وی پرونده قضایی باز داشته، اما همچنان به تخلفات خود ادامه داده است؛ یکی از آن‌ها همین پرونده ۸۰ میلیارد تومانی است که بالاتر درباره آن نوشتیم و در قالب یک قرارداد بین بانک سرمایه و یکی از شرکت‌های آقای «ر» صورت گرفت و ارزش آن چیزی حدود ۴۴۵ میلیارد بود، اما پس از اطلاع بازپرس جلوی آن گرفته شد و ۸۰ میلیارد آن به او پرداخت شد و بازنگشت. 

منبع: خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها