يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۲۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۸ تير ۱۳۹۸
رئیس‌جمهوری آمریکا در حاشیه نشست گروه۲۰ از عربستان به خاطر خرید تجهیزات نظامی قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در حاشیه نشست گروه ۲۰ در ژاپن پیش از نشست دوجانبه با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان گفت: بن سلمان دوست من است. او برای ایجاد فضای باز در کشورش اصلاحات اقتصادی و اجتماعی انجام داده است.

ترامپ ادامه داد: برای من مایه افتخار است که در کنار ولیعهد عربستان باشم. او دوست من است، مردی است که واقعاً طی پنج سال گذشته در ارتباط با اصلاحات در عربستان کارهایی را انجام داده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در حاشیه این نشست افزود، از نظر وی اقدامات بن سلمان در خصوص زنان به نوعی انقلابی بسیار مثبت است.

ترامپ خطاب به بن سلمان گفت: کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌ای. رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین از عربستان به خاطر خرید تجهیزات نظامی قدردانی کرد.

رامپ در این نشست کار فوق‌العاده ولیعهد عربستان را ستود و در عین حال سوال‌های مکرر پیرامون قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی را نادیده گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها