أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۸۳۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۹ تير ۱۳۹۸
مدیر روابط عمومی صداوسیما تأکید کرد مردم از عدم پوشش ناکارآمدی‌های دولت توسط رسانه ملی گلایه‌مند هستند.

به گزارش پایگاه 598، محمدحسین رنجبران در واکنش به صحبت‌های سخنگوی دولت، از ناراحتی مردم پیرامون عدم انعکاس ناکارآمدی‌های دولت خبر داد.

به گزارش جام‌جم، علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره پخش سریال گاندو و اینکه آیا دولت مانع پخش قسمت‌هایی از آن شده است یا خیر اظهار کرد: از صداوسیما خواهش می‌کنم هرچه که سفارش شده پخش کنند. قسمت‌هایی از فیلم را دیدم، هنرپیشه‌های خوبی هم کار می‌کنند.

وی افزود: اصلاً از سوی دولت چیزی عنوان نشده که پخش نکنند. البته به مقدار کافی علیه دولت مواردی پخش شده که این در برابر آن‌چیزی نیست.

بعد از سخنان سخنگوی دولت، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و در صفحه توئیتر خود نوشت: خط قرمز رسانه ملی همواره منافع ملی بوده و هست و نه مصلحت‌اندیشی گروهی، این ادبیات طلبکارانه هم جالب است و البته ما عادت کرده‌ایم به این تدبیرشان! که گویا صدا و سیما همواره باید بدهکارشان باشد.

وی در ادامه نوشت: در حالی که به اذعان بسیاری از کارشناسان بی‌طرف و حتی برخی همفکران دولت، همراهی سازمان صداوسیما با دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اگر نگوییم بی‌نظیر بوده، کم نظیر است.فقط با همین ۱۶۲ روزانه تماس‌های متعددی داریم از مردم که چرا صداوسیما این همه ناکارآمدی دولت را بیان نمی‌کند؟

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنم در این ارتباط بی‌واسطه با مردم هر از چندگاهی خدمتگزاران عزیز دولت میهمان ما در ۱۶۲ باشند و مشکلات و درد دل‌های مردم را از زبان خود آنها بشنوند. به نظرم وقت گذاشتن برای شنیدن حرف‌های مردم کم اهمیت‌تر از آشتی دادن افراد درون دولت نیست! پیش از این هم مقامات دولتی از پخش چند برنامه انتقادی نسبت به عملکرد دولت انتقاداتی را مطرح کرده بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها