يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۳۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۹ تير ۱۳۹۸
شنیده شد که صادق درودگر، عباس ترابیان، رضا افتخاری و علی کفاشیان چهار رئیس سابق کمیته فوتسال هستند که اکنون سه نفر از آنها مجموعاً ۱۵ سال محروم شده‌اند. چندی پیش سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق استقلال به دلیل جعل سند در تیم‌های پایه این باشگاه ۵سال از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شد.

به گزارش پایگاه 598، شنیده شد که صادق درودگر، عباس ترابیان، رضا افتخاری و علی کفاشیان چهار رئیس سابق کمیته فوتسال هستند که اکنون سه نفر از آنها مجموعاً ۱۵ سال محروم شده‌اند. چندی پیش سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق استقلال به دلیل جعل سند در تیم‌های پایه این باشگاه ۵سال از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شد.

این در حالی است که افتخاری سابقه ریاست کمیته فوتسال را هم دارد و در روزهای نزدیک به جام جهانی ۲۰۱۶ صندلی خود را به علی کفاشیان داد. از سوی دیگر هفته پیش در ماجرای حق پخش مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال برای علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان رئیس وقت کمیته بین‌الملل محرومیت‌های ۵ساله‌ای از سوی کمیته اخلاق صادر شد. این دونفر نیز هر کدام سابقه چندساله ریاست کمیته فوتسال را دارند تا در فاصله چند روز سه رئیس این کمیته روی هم ۱۵ سال محرومیت را تجربه کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها