أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۳۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۹ تير ۱۳۹۸
به گزارش پایگاه 598، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از وزارت ورزش و جوانان یک میلیون یورو حواله دریافت کرده اند تا بتوانند به مشکلات مالی خود را در آستانه لیگ نوزدهم سر و سامان بدهند.به گزارش مهر، در شرایطی که استقلال و پرسپولیس این روزها با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند و در جذب سرمربی و بازیکن و پرداخت مطالبات قبلی خود مشکلاتی دارند، وزارت ورزش و جوانان با پرداخت ۵۰۰ هزار یورو حواله به هر یک از این باشگاه ها، سعی در رفع مشکلات مالی آنها کرده است.گفته می شود پرسپولیس موفق شده این حواله را به ریال تبدیل کند تا در بحث نقل و انتقالات مشکلی نداشته باشد.اسماعیل خلیل زاده عضو هیات مدیره استقلال با تایید دریافت کمک ۵۰۰ هزار یورویی گفت: این ۵۰۰ هزار یورو به صورت حواله است.وی تاکید کرد: نمی دانم پرسپولیس این حواله را تبدیل به ریال کرده است یا نه ولی ما داریم منابع را تامین می کنیم تا از مازاد حواله استفاده کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها