يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۳۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۰۹ تير ۱۳۹۸
مرد جوان با حضور به موقع عوامل امدادی از خودکشی منصرف شد.
به گزارش پایگاه 598، حدود ساعت 12:30 ظهر امروز (9 تیر 98) مردی حدوداً 24 ساله به قصد خودکشی، از روی یک جرثقیل ساختمانی در محله نیاوران بالا رفت و خودش را به انتهایی‌ترین نقطه تاورکرین رساند.

لحظاتی بعد از این ماجرا، عوامل آتش‌نشانی، انتظامی و اورژانس اجتماعی در محل حاضر شده و اقدامات خود را برای منصرف کردن مرد جوان از خودکشی انجام دادند.

بررسی‌های اولیه نشان داد، وی از کارگران یک پروژه ساختمانی در محل مذکور بوده که به دلیل اختلافات با پیمانکار دست به این کار زده است.

در نهایت دقایقی قبل این اقدامات نتیجه داد و مرد جوان از اقدام خود منصرف شد.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها