کد خبر: ۴۵۸۳۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۱۰ تير ۱۳۹۸
با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، ۳۰ کاروان اقلام اولیه زندگی به فرهنگیان سیل زده شهرستان آق قلا در شمال استان گلستان ارسال شد.
به گزارش پایگاه 598، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم گفت: هر بسته اهدایی لوازم منزل به ارزش یکصد میلیون ریال از سوی وزارتخانه، بسیج فرهنگیان، سازمان نوسازی مدارس، خیرین و اداره کل آموزش و پروش استان تهیه شده است.
احسان گوهری راد افزود: اقلام اهدایی این کاروان به ارزش ۳ میلیارد ریال و شامل لباسشویی، فرش، پنکه، یخچال، اجاق گاز، برنج، وسایل آشپزخانه و حبوبات است.
وی همچنین گفت: در سیل گلستان بیش از ۳۰۰ مدرسه دچار خسارت شدند که ۲۴ مدرسه نیازمند بازسازی کامل است.
وی ادامه داد: با کمک سازمان نوسازی، خیرین و اعتبارات وزارت آموزش و پرورش تاکنون ۹۰ درصد پروژه های تخریبی در حال انعقاد قرارداد است که تلاش می کنیم اولین مدارس بازسازی شده از سیل استان مهر امسال افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: پس از بروز سیل، فرهنگیان کشور در مجموع ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و ۴۰۰ کامیون مجزا اقلام اولیه و زندگی به آموزش و پرورش گلستان کمک کردند.
گوهری راد افزود: همچنین ۵۰ کانکس از سوی سازمان نوسازی، تعداد زیادی میز و نیمکت و لوازم التحریر از بخش های مختلف به مناطق سیل زده گلستان اهدا شد.
حضور در آئین کلنگ زنی متمرکز چند پروژه آموزشی با همکاری بانک پاسارگارد در روستای صحنه سفلی آق قلا، افتتاح نمایشگاه اوقات فراغت دانش آموزان استان در دبیرستان نمونه این شهرستان و افتتاح طرح کشوری اوقات فراغت سال ۹۸ در سالن تختی آق قلا، از دیگر برنامه های سفر سرپرست آموزش و پرورش به استان گلستان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها