يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۳۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۰ تير ۱۳۹۸
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ از ساعت ۱۸:۳۰ در شهر پلوودیف بلغارستان مقابل تیم آمریکا قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا جایگاه دومی خود را تثبیت کند.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ از ساعت ۱۸:۳۰ در شهر پلوودیف بلغارستان مقابل تیم آمریکا قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا جایگاه دومی خود را تثبیت کند.

تیم ملی ایران در ست نخست آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ مقابل آمریکا که در کشور بلغارستان برگزار شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۷ شکست خورد.

سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی از ترکیب سعید معروف، پوریا یلی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد که ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوانان بود. دو تیم در حالی بازی را شروع کردند که با توجه به صعود به مرحله فینال نیازی به نتیجه این بازی نداشتند. مسابقه پایاپای شروع شد و با برتری مختصر آمریکا در اسپک پیش رفت. سرویس‌های بهتر بازیکنان آمریکا در امتیازات پایانی، نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود این تیم را در ست نخست به دنبال داشت. در این ست و در برخی پوئن‌ها، حمایت مناسبی از اسپکر توسط بازیکنان دیگر به عمل نیامد.

اشتباهات بازیکنان آمریکا در ست دوم به مراتب بیشتر از بازیکنان ایران بود، ولی اسپک و دفاع روی تور این تیم به خوبی جبران این نقیصه را می‌کرد. بازیکنان ایران که به نظر انگیزه چندانی برای پیروزی در این بازی نداشتند در ست دوم هم ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کردند.

آمریکا در ست سوم نیز با سرویس‌های خود فشار زیادی به دریافت تیم ایران وارد و طراحی حملات ایران با مشکل روبرو کرد، ضمن اینکه میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در حمله و دفاع برتر بود. نتیجه ست سوم نیز ۲۵ بر ۲۰ به سود آمریکا رقم خورد تا نتیجه تقابل‌های دو تیم در میادین مهم بین المللی ۱۲ بر ۵ به سود آمریکا شود. تیم ایران مرحله گروهی مسابقات را با تثبیت جایگاه دومی به پایان برد.

تیم ایران در مرحله نهایی مسابقات در شیکاگو به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها