يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۳۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۰ تير ۱۳۹۸
مرگ مشکوک یک دختر در دانشگاه قم و عدم ارائه توضیح مناسب درباره آن، سبب گمانه‌زنی‌هایی بین مردم و دانشجویان شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت خبرهای فوری، مرگ یک دانشجوی دختر بر اثر سقوط از ارتفاع در دانشگاه قم، سبب بروز گمانه‌زنی‌هایی درباره علت آن بین مردم و دانشجویان شده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که مرکز فوریت‌های پزشکی قم گزارشی مبنی بر سقوط یک فرد از طبقه چهارم ساختمانی در حال ساخت در دانشگاه قم دریافت کرد.

تیم پزشکی به فوریت در محل حاضر بود و مشخص گردید که مصدوم، یک دانشجوی دختر است که از طبقه چهارم بر اثر علت نامشخص کرده و جان خود را در دم از دست داده است.

تحقیقات مشخص کرده است که این دانشجوی دختر در مقطع کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه قم و در ترم آخر به تحصیل اشتغال داشته است و به سبب سکونت در قم، خوابگاهی نیز نبوده است.

اطلاعات تکمیلی آشکار کرده است که این دانشجو از طبقه چهارم ساختماندر حال احداث و در خارج از ساعت کاری دانشگاه، پنج عصر، دچار این حادثه شده است.

پس ازین حادثه بود که گمانه‌زنی‌هایی درباره علت سقوط در بین دانشجویان و مردم مطرح شد، از جمله اینکه علت سقوط این دانشجو، خودکشی بوده است و وی به سبب باز بودن در پشت بام، موفق شده خود را به پشت بام برساند.

پنج شنبه هفتم تیر ماه با مسوولان دانشگاه قم تماس گرفت و خواستار توضیح بیشتری شد که توضیحی در این باره داده نشد.

تسلیت رییس دانشگاه قم

رییس دانشگاه قم در این حادثه به سرعت اقدام به تسلیت گفتن کرد و از خانواده مرحومه دلجویی کرد.

در این پیام تسلیت که به صورت عمومی منتشر شده، آمده است، که "دانشگاه قم در سوگ دانشجویی فرهیخته” است.

آیت الله عسگر دیرباز در این پیام افزوده است: ” درگذشت جانسوز و تاسف برانگیز دانشجوی عزیز سرکار خانم ….. دانشجوی مقطع کارشناسی علوم تربیتی، موجب تالم و تاثر گردید.”

دیرباز تصریح کرده "اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده محترم ایشان و همه دانشگاهیان دانشگاه، به ویژه اساتید و دوستان این دانشجوی گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و سلامت مسالت می نمایم.”

در پیام رییس دانشگاه اشاره‌ای به علت فوت این دانشجو نشده است و اسم دانشجو نیز به سبب حفظ حریم خصوصی حذف شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها