أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۳۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۰ تير ۱۳۹۸
علیرضا بیرانوند گلر ملی‌پوش تیم پرسپولیس برای جدایی از این باشگاه تصمیم قطعی دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش پرسپولیس که در چند هفته اخیر صحبت از جدایی او از این تیم و لژیونر شدنش مطرح بود، به احتمال زیاد طی روزهای آینده تیم جدیدش را مشخص می‌کند و جدایی‌اش از جمع سرخپوشان شکل رسمی به خود می‌گیرد.

بیرانوند در 2 فصل اخیر پیشنهادات خارجی داشته است ولی به دلیل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین محرومیت سرخپوشان از نقل و انتقالات قید جدایی را زد و در پرسپولیس ماند ولی حالا به نظر می‌رسد تصمیم او برای جدایی جدی است و فصل بعد دیگر در جمع قرمزهای تهرانی دیده نمی‌شود.

او پیشنهاداتی از لیگ‌های ژاپن، یونان و ترکیه دارد و به زودی مشخص می‌شود با کدام یک از تیم‌های خواهانش به توافق خواهد رسید.

بدین ترتیب جذب یک گلر برای فصل بعد هم یکی از دغدغه‌های جدی پرسپولیس در نقل و انتقلات تابستانی خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها