يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۵۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۶ تير ۱۳۹۸
نباید ما جزیی از این فساد باشیم. به ما احترام گذاشته نشد. من همواره با صداقت حرف خود را زده‌ام. با سر بالا از جام خداحافظی می‌کنیم. من به این مجموعه افتخار می‌کنم. نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم. هنوز چیز‌های زیادی برای ارائه دادن داریم.

به گزارش پایگاه 598، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، اعتراض به داوری در دیدار برابر برزیل را دلیل اصلی اخراج برابر شیلی دانست.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار رده بندی کوپا آمه ریکا با نتیجه ۲ بر یک برابر شیلی به پیروزی رسید و در رده سوم جای گرفت. در دقایق پایانی نیمه نخست این بازی لیونل مسی به خاطر درگیری با کاپیتان شیلی با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد.

کاپیتان آلبی سلسته درباره دلیل اصلی اخراج خود سخن به میان آورد و گفت: داور می‌توانست با کارت زرد هر دوی ما را جریمه کند، اما او حتی از VAR هم استفاده نکرد. انتقاد‌های اخیر من کار خود را کرد و باعث این اخراج شد.او ادامه داد: نباید ما جزئی از این فساد باشیم. به ما احترام گذاشته نشد. من همواره با صداقت حرف خود را زده‌ام. با سر بالا از جام خداحافظی می‌کنیم. من به این مجموعه افتخار می‌کنم. نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم. هنوز چیز‌های زیادی برای ارائه دادن داریم. به این تیم امیدوار هستم. مهم این است که با پیروزی جام را به پایان رساندیم.

مسی به حمایت از اسکالونی پرداخت و گفت: اسکالونی هم با تیم پیشرفت کرد. او اندیشه خود را به بازیکنان ارائه کرد؛ و تیم خوبی ساخت. ما شروع بدی داشتیم، اما بازی به بازی بهتر و بهتر شدیم.

دلیل اخراج جنجالی لیونل مسی از زبان خودش


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها