يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۶۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۷ تير ۱۳۹۸
تیم ملی والیبال ایران بعد از سفری طولانی در حالی روز گذشته به شیکاگو رسید که بازهم در فرودگاه با معطلی عجیب مواجه شد.
به گزارش پایگاه 598، کاروان تیم ملی والیبال ایران که بامداد شنبه در چند گروه راهی شیکاگو شد، بعد از سفری نزدیک به ۳۰ ساعته به صورت کامل به آمریکا رسید.

والیبالیست‌ها در چند گروه و از کشورهای مختلف راهی آمریکا شدند، اما تقریبا در یک ساعت به شیکاگو رسیدند. با این حال سفر طولانی بازیکنان و سایر اعضای تیم را به شدت خسته کرد.

آنها دیروز در فرودگاه شیکاگو یکدیگر را ملاقات کردند، اما مثل همیشه ورود تیم های ایرانی به خاک آمریکا با ماجراهای عجیبی روبه رو شد.

بازیکنان و مربیان چند ساعتی از سوی مسئولان فرودگاه آمریکا معطل شدند و چند نفر از آنها حتی به بازجویی رفتند! سال‌های اخیر برای تیم‌های مختلف ورزشی از جمله همین والیبال اتفاق مشابهی رخ داده بود.

باید دید واکنش مسئولان فدراسیون ایران نسبت به این معطلی چیست، اما به هر حال والیبالیست ها هم اکنون در محل هتل خود در شیکاگو حاضر هستند و اولین تمرین توپی خود را احتمالا امشب به وقت تهران برگزار می‌کنند.

منبع: ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها